8 Kasım 2011 Salı

fak yu yörem

Geçen cuma gündüz vakti kafama dan diye burdaki arkadaşlarıma "yea size türk yemeği yapıcam cuma akşamı cohgüzel olcak" dediğim vurdu. Bir anda panik halinde şehirdeki türk marketine attım kendimi. Daha önceden yerini bellemiştim, inanılmaz şekilde kaybolmadan bulmayı başardım. Neyse sonuç olarak market tam bir düşkırıklığıydı. Masala mı istersin, italyan zeytinyağı mı, pakistan nan'ı mı, malezya malı saç boyası mı, ne istersen var fekat türk bişey yok. Dolmades bile yok. Temam haklarını yemeyeceğim bi kaç bişey vardı. Alman türk yoğurdu filan.
Bi de bu alttaki vardı. Yörem tulum. Tulumun da helal olanı varmış, güvenlik mühürüyle falan.


Ve faking 5 pound. Haftalık harçlığımın yarısı falan ediyor. Ama neyse dedim, toplamda sayısı 4 olan canım arkadaşlarım için helal olsun, türk yemeği yesinler ben de o sırada bıyıklarımı sıvazlar kehkeh gülerek "yes veri gut, orrayt?" derim onlara diye düşündüm. Sonra kapağı açtım.


Küflenmiş. Henüz son kullanma tarihi gelmeden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder