21 Ağustos 2012 Salı

aylavyu

posta kutumda kart buldum bugün, ablamdan gelmiş. arkasında da bu yazıyordu:

"senden kalkıp başka ellere gidemem.
rüzgar ve kuytu, 
yağmur ve uykuyduk 
birbirimize
aklına geldikçe 
viran teknelerimde
sev beni."
-gazze, birhan keskin

birhan keskin'i çok seviyoruz ikimiz de, aramızdaki bağ özel. çok da duygulandım okuyunca yukarıdakini. her yazdığının her kelimesine bayılmıyorum ama bazen öyle şeyler yazıyor ki birhan keskin, oturup ağlamak istiyorum.

hayattaki en büyük destekçim, ne yapsam beni savunup seven ablama şu aralar en çok dinlediğim şarkıyı gönderiyorum.


7 yorum:

  1. Değerli kardeşim bayramınızı kutlularım, çoktandır yazmıyorsunuz işleriniz yoğun galiba. İyi günler diliyorum. Parçanın sözlerini anlamasamda müziği çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. hayyyyret neşelice şarkı çıktı bahtıma! dinleyeyim hemen.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim çağatay bey, sizin de bayramınız kutlu olsun! tez yazıyorum da o sebepten biraz boşlamış bulundum buraları. bitsin daha sık yazacağım.

    abla, bu aralar sırf neşeli şarkılar dinliyorum, 1 aya filan geçer merak etme.

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    ablaların yeri hep farklıdır çok şanlsıyız sanırım böyle ablalar yanımızda olduğu için ! şarkı için tşkler uzun süredir dinlememiştim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Benim de en yakın arkadaşım küçük kardeşimdir. Bana ikimizi hatırlatıyorsunuz.

    (nasıl bu abla kafaları? :) )

    YanıtlaSil
  6. ah ablalar ablalar :) onlar da olmasa..

    YanıtlaSil
  7. Tezinizi vermişsiniz, çok sevindim. Tebrik eder başarılar dilerim.

    YanıtlaSil