9 Haziran 2011 Perşembe

ay em mina ay lav şit

evet bugün de sıkıntıdan koko'yu terasta tasla çocuk kafasına vuran teyze stili yıkadığım bir gün oldu. neyse bizim hırt yumuşak parlak bir şey oldu. sadece birkaç saatliğine.

ablamla şafak, şafağın bulduğu üzeri HERTZ EN İYİ ARABA KİRALAMA HEY HEY HEY yazılı bir arabayla aile ziyaretine gittiler. ben de o sırada o kadar da çılgın olmayan projemi hayata geçirdim.

karşınızda ablamın neden sahip olduğuna anlam veremediğim şeyler listesi.

ürün 1: her gün taze zortuk otu yiyen koyunların osuruğundan yapılmış body shop kremi.

duştan sonra bütün vücuda sürmek üzere tasarlanmış kremimimsi jelimsi bi şey. canlandırıcı etkisi olduğu için sabah duşundan sonra sürülmesi tavsiye ediliyor. her sabah rawalpindi'nin gecekondularında yaşıyormuşçasına güne uyanmak ve gün boyu kendi kendine şafağın deyişiyle "feriha senden bi koku geliyo anlamıyorum" demek için birebir. üstelik %50 indirimli.

fotoğraf çekerken hırtçık dayanamayıp geldi, layığı o dişlerin arasıydı aslında ama şimdi sabah ablam canlanmak ister de bunu yerinde bulamaz üzülür diye vazgeçtim.

ürün 2: peşınfurut vücut tereyağı


allam yarebbim bu peşınfurut denilen bok nası bişeydir, bi kekremsi koku bi kırmızı meyve olmak istiyodum ama olamadımlık. ama gel gör ki ablam buna bir peşın bir sevgi bir umutsuz aşkla bağlı. body shop hayvan testlerine karşı olmasından sonra şirket olarak ikinci en iyi kararı vermiş ve bu yozgat tereyağını üretmeyi durdurmuştu. geçen hafta ablam suratında müthiş bir hazla gelip sokak ortasında gösterdi "bak neyi tekrar piyasaya çıkarmışlar" diye. annemin klasik "kaç para verdin buna"sı bile o hazzı azaltamadı maalesef. body shop ah body shop, seni bir an sevebilirim gibi gelmişti.

ürün 3: leopard print sexy chic whimsical yarranks


ablamın bu içten içe leopar deseni sevmesini hiç bi zaman anlayamadım. ama yine de o seviyo diye h&m'den leopar desenli bilezik yürütmüşlüğüm falan var. yani kendi çapımda bu sevdasını destekliyorum. ama bu spesifik parçaya çok gıcığım. böyle bi karaktersiz bi her yanı dökülen. abla bunu gece yatarken giyiyor; bu daha iyi bi şey mi daha mı kötü bilmiyorum.. yine de, sabahları himalayalardan toplamış zortuk otunun jeliyle canlanmış eski bir hairband grupie'sine günaydın demek her kula nasip olmaz diye düşünüp kendimi rahatlatıyorum.

gerçi bana kalırsa böyle daha güzel oldu.


ürün 4: "eh yeter artık bu taytlar bu geometrik desenler, yıl oldu 1991" diyen isyancı kadının kulağından söküp attığı küpeler

bunu sona sakladım. çünkü ablamın neden sahip olduğunu ve daha acayibi neden delirmişçesine sevdiğini asla anlamadığım yegane şey. tek tek her şeyinden nefret ediyorum; o uçuk pembesi, o deseni, o formu. 80li yıllara bir çift lafım var; annemin vatkalarını çöpe atması 15 seneyi aldı, şimdi de bu küpeler. düş ailemin yakasından. :U

5 yorum:

  1. bir de anneannemin deyimiyle "lohusa osuruğu" şeyler var ki, full şifa.

    YanıtlaSil
  2. bi de bu bilogun saati bozulmuş, ben bunu 10 haziran cuma sabahı yazdım :P

    YanıtlaSil
  3. haha lohusa osurugu da güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. lepırt pirinti köpeğe giydirmek komikmiş!!

    YanıtlaSil
  5. AHAHAHAHAHAHAHAHA ya Mina abla ne kadar söyleniyor ama dayanamıyorum açıp açıp okuyorum şu yazıyı

    YanıtlaSil