27 Aralık 2011 Salı

öfff meredith

christmas'ı evde patlamış mısır yiyerek geçirdim. evde de kimse yoktu, gerçi sanırım şu anda da yok. yusuf, yusuf, ben, yusuf hep beraber uyuyoruz geceleri, çok ıssız buralar. 10-12 gün sonra bu dönemin notunu belirleyecek bi sınav bi essay teslimi var, bense essayi yarıladığım için günlerdir kendimi ödüllendiriyorum. ödüllendirmem bi türlü bitmedi ama bu sırada sezonlarca grey's anatomy izlemiş bulundum. kaç bölüm izlediğimi söylemeyeceğim ki akıl sağlığımdan şüphe edilmesin. allah kahretsin ama o kadar dizi izledim şu kısa hayatımda, bu kadar uyuzunu izlememiştim. yemin ederim bi sevdiğim karakter yok, belki bi tek alex denilen oğlan, o da basbayağı öküzün teki olduğu için (bi de yakışıklı çok ühü) bi tek o doğal geliyo bütün karakterler içinde. yani bence bi sorun var.
54878743 bölüm izlemiş olabilirim ama şu saatten sonra alışkanlık olduğu için izliyorum yemin ederim, "yeaa nolcak şimdi acaba" diye. yoksa o kadar sıkıldım ki. hiç bi diziyi izlerken olmamıştı ama bunda karakterlere bok atmaya başladım (kimsem yok) ve bilhassa o meredith.. allahım yarabbim. meredith grey, başroldeki kız, güyya hikaye onun etrafında dönüyor. kah tekila içip kendini tanımadığı erkeklerin kollarına atıyor kah uzatmalı sevgilisi hem nörolog hem cerrah hem yakışıklı hem zeki hem komik hem anlayışlı derek'i iteliyor; önce gel diyor sonra git. kendisi bi boka benziyomuş gibi. ama bu arada yapımcılar biz meredith'i kukusuna düşkün bir gerzek zannetmeyelim diye ÇOK zeki ve kabiliyetli bir cerrah adayıymış gibi gösteriyorlar. ameliyatlarda çığır açıyor meredith o büzük ağzı kısık gözleriyle. "inanılmaz bir yeteneğin var", "çok etkileyici", "you're a natural"lar havada uçuşuyor. meredith mıkmık diye etrafı germeye ve bombastik damat adayı derek'e ıhmıh ay bilmem ki yapmaya devam ediyor. derek aynı eve çıkalım meredith diyor bu 3 bölüm boyunca "freaking out". derek çocuklarımız akıllı olur deyiveriyor meredith bu sefer bi 5 bölüm "freaking out". fakin biç. bitmedi sezonlardır freak out'ları yemin ederim. bi de üstüne bencilin teki, kendine geldi mi herkesi rehin alıp carcar konuşuyor, ama en yakın arkadaşı ölümcül kanserin son aşamasında hastaneyi ve diğer bir doktor olan kocasını terkettiğinde ve kocası gelip bunu meredith'e söylediğinde meredith yanındaki arkadaşına dönüp "sarılmamız mı gerekiyor" diye soruyor. komik bi de çok, canım. ne boktan başrol karakteri yaratmışlar belli değil.
hah işte bak yıllardır kızın suratı böyle.

evet şimdi gidip bi bölüm daha izleyeyim o halde.

2 yorum:

  1. seyrettiğim her bölümde ağladım. sonra sevgili yaptım da bıraktım seyretmeyi.

    YanıtlaSil
  2. ya itiraf edicem ben de bi kac kez agladim. cocuk mocuk olunca hasta tutamiyorum kendimi, hoduklugumden eser kalmiyor.

    YanıtlaSil