18 Ekim 2011 Salı

itlik kopukluk

Dün şehre inip fotoğraf makinası aldım. Çohmutluyum. Makinayı almam toplamda 8 dakika filan sürdü, akabinde bi yandaki H&M'in vitrinine baktııım baktıııım baktım ve "yea bence girsem girerim nolucak ki" diyip girdim. Bi şekilde kendimi tutmayı başardım ve iki atlet bi don alıp çıktım. Donun üzerinde jimnastik yapan kızlar var sanırım neden kimsenin almadığını ve 1 pound'a düştüğünü o an anlamam gerekiyordu.

Neyse sonra mal gibi şehirde gezip "şu benimmiş meğerse şimdi" diye evlere baktıktan sonra otobüse binip kendi 2 metrekarelik bej odamın gerçekliğine döndüm. Akşama doğru mutfaktan gelen sesler duyup içeri gittim karanlık basınca odasından çıkan bir hamamböceği gibi. Favori Hintlim Nisha ordaydı, beni görünce koşarak sarıldı. Tanıştığım en komik insanlardan bi tanesi, üstelik hayvan hakları aktivisti. Hindistan'da hayvan hakları hakkında çektiği belgeseller falan var ve yanında kışlık palto getirmediği için battaniyeyle gidiyor her yere. Bu bile kızı sevmem için yeterli.
Yalnız yanlarında taşıdıkları sayko bir Slovak kız var, belki kendisini sonra anlatırım. Slovakya, bazı kızların çok çapsızmış aq. Söyleyeyim dedim.

Akşam deli gibi yağmur yağdı, dolayısıyla fotoğraf makinası alırkenki yegane gayem olan "etraftaki hayvanı çekme" işi yattı, kimse uğramadı ön bahçeye. Sonra ben de gece manzaramı çekeyim dedim, çekerken ekranın karanlık yerinde bir surat gördüğümü sandım ödüm bokuma karıştı. Sonra aklıma buranın hayaletlerinin ne kadar meşhur olduğu geldi, ekrana baktım ağaçların dalları, gölgeler falan ama baya surat gibi. Küçük Vampir'deki Anton gibi brrrrrrrr diyerek fotoğraf makinasını kapattım. Sonra bi süre korkmaya devam ettim. Bugün de bilgisayara attım, bi bok yok simsiyah o surat gördüğüm yerler. Fak yu kanon, bana bi hayaleti çok gördün.



Geceyi makinanın içindeki türlü sikimsonik efekti deneyerek ve bunla eğlenerek geçirdim. Ve bundan bi kaç saat kadar önce "bari ağaç filan çekeyim gündüz" diyerek balkona çıktım (evet biraz heyecanlıyım fotoğraf (yamuk) çekebiliyorum diye, bence utanılacak bişey yok :U) Ve işte şu alttakiyle karşılaştım ön bahçemde.

Ve sonra beni farketti.


Ben usulca ürkmüşken o bi süre beni süzüp sonra "dünyayı ele geçirince kulağı didiklenecekler" listesine beni kaydettikten sonra karşıdan karşıya geçerek uzaklaştı.

2 yorum:

  1. aferin martıların kara listesine soktun en sonunda kendini. kraker falan bırak balkona, belki sıranı biraz aşağı düşürürler.

    YanıtlaSil
  2. nikon'un ghost-shot modelleri var, hayaletlerden hayalet beğen :)

    ayrıca bence kargalar daha kindar martılardan.

    YanıtlaSil