27 Ekim 2011 Perşembe

yes sör

Odamda internet olmadigi icin su anda kutuphanede cile dolduruyorum. Yani aslinda deli gibi calisiyor olmam gerekiyor ama tabi ki oyle bir sey olmuyor. Tam caprazimda da iki tane Turk var, ofh. O igrenc cercevesiz gozluklerinden ve sevimsiz suratindan anlamistim Turk oldugunu birinin zaten, digeri de "abi yarak gibi oldum of" deyince yanindakina hah dedim cok sukur buldum dunyanin en sevimli milletini burda da.

Calisamamamin bir diger sebebi de (35 diger sebepten biri yani) bugun arka arkaya toplam 7 saat falan konusma dinledim. Artik en sonunda kim ne diyor anlamamaya baslamistim. Dinledigim en son konusmayi Prof Sir bilmemkim yapti. Hoca bize butun acikligiyla -kendisinin burda yasayan milyorlarca insandan farkli olarak kibar olma gibi bi gayesi yok, mr.bollocks- bu kadar tasaklisi zor gelir size konusmaya, hepiniz hazir olun dediydi, biz de kos kos gittik. Irak isgalinde Ingiltere'nin bas guvenlik danismani, bilmemne zamaninda da tum ordularin komutaniymis, falan filan simdi gercekten tam seyedemiyorum cok ilgilenmedim. Yalniz 51 sayfa tutan bir yayin listesi varmis, duyunca yutkunup bi koseye comelip pantolon pacalarimi coraplarimin icine sokmak, aglamak ve sumuklerimi koluma silmek istedim.

Butun bu Irak seylerinden sonra da sovalyelik vermisler. Vealla ne yalan soyleyeyim benim hayalimdeki sovalye boyle degil, hele 450 parcalik puzzle'larda biraraya getirdigimizde ortaya cikan sovalyeler hic boyle degildi. Biraz bozuluyorum bu durumlara.


2 yorum:

  1. o bitmeyen konusmalar, okul zemanı ders; is zamani uzuuun toplantilar seklinde tezahur ediyor. of, pek gicik. tek fark, sorler olmuyur burda.

    YanıtlaSil