12 Şubat 2012 Pazar

geç kalan kar yazısı

iki hafta önceydi heralde kar yağdığında, ya da bi 10 gün önce. gece 11 gibi falan başladı ve o andan sabah 5e kadar kampüse bir kar histerisi hakimdi. çığlık çığlığa odalarından fırlayan insanlar önlerine gelene kar topu atıp memeli kardankadınlar falan yaptılar gece boyunca. kulak tıkacımı takıp küfrederek uyudum. kar sevmiyorum, hemen aklıma üşüyüp yemek bulamayan hayvanlar geliyor. ablam "hepsinin yuvaları var" diyip 5 yaşındaymışımcasına beni avuttu ama işe yaradı. tilkiler karda avlanırmış da dedi, heralde en çok onlara sökmüyodur zaten soğuk, podufuk kuyruklar.
sabah uyandığımda böyleydi manzara.


sonra derse gitmeden balkonun kenarına bi paket ekmeği parça pinçik edip dizdim. sabahın o saatinde baya ıssızdı ortalık. kar ıssızlığı. dizip gittim. sonra geldiğimde böyle buldum:

heheheh gelmişler, debelenip bütün ekmeği yiyip gitmişler ayak izlerini bırakarak.


sonra gece kar kaplı ön bahçeye tavşanlar geldi biraz gezinip gittiler. ne yediklerini bilmiyorum, bilsem onlara da bişeyler koyucam zira bahçe hala kar kaplı ama saçma sapan bişeyler verip hayvanları zehirleyen gerizekalı olmak istemiyorum. tilkiyi bi kez daha gördüm bu sefer saat üstelik baya erkendi, şöyle bi dolanıp buralarda tır tır yine ormana doğru gözden kayboldu.

evet doğal hayat haberlerinden bugünlük bu kadar.

bi de son zamanlarda bayat diye evde yaşayanların çöpe attığı ekmekleri çöpten toplamaya başladım kuşlara vereyim diye, 30 sene sonra o kadın olucam işte.

2 yorum: