22 Şubat 2012 Çarşamba

hiç hoş değil

bu sabah 6da uyandım, derse gitmem lazımdı. zaten hava bok gibiydi, bi de uyanır uyanmaz penceremden polis arabasını ve polis şeridini gördüm. güzel güne başlamak için en gerekli şeyler.
normalde "aa noldu ki" filan deyip kafamı çevirirdim ama bu, bu hafta evimin önünde olan ikinci olay olduğu için neden şerit çektiklerini tahmin ettim.


geçen hafta çarşamba günü, herifin biri sabaha karşı yine şu gördüğünüz alanda bi kızı kıstırıp tecavüze kalkıştı, kız çığlık atınca kaçmış. şimdi bu sabaha karşı yine aynı şey olmuş, 4.40ta başka bi kız polisi arayıp yardım istemiş. verdikleri tarife göre adamlar aynı değil ancak durum baya korkutucu. (haberi de burda) polisin bize anlattığına göre, kızı yere yatırmış, boğuşulmuş, artık ayrıntıları söylemiyorlar ama kız nasıl durumdan sıyrıldı bilmiyorum. ya da sıyrılabildi mi onu da bilmiyorum. devamlı polis dolanıp soru soruyor, 4 civarı çığlık duydunuz mu diyorlar. 17 yaşında gerzek sarhoş ingiliz kızları bi bira içtikten sonra asla anlayamayacağım sebeplerden dolayı çok eğlenerek çığlık attıkları için imdat çığlığıyla gerzek çığlığını ayırdetmenin imkanı yok haliyle ve bu durum beni çok geriyor.
okuldan email geldi, bütün kızlar gelip tecavüz alarmlarını alsınlar diye. iyi dedim en azından bişeyler yapıyolar. demin okul barından geldim, bütün aynı gerzek kızlar tecavüz alarmlarını cırlatıyolar bar bahçesinde, olayların olduğu yerin 50 metre ilerisi falan. bu nası bi gerizekalılık anlamış değilim, anlamak da istemiyorum. bi süre sonra okuldaki 1500 tane ergen gerzek kız devamlı alarmları öttürüp eğlendiği için onlara da eğlence çığlığı muamelesi yapacağız.
biraz akıl istiyorum, biraz. allahın beyinsizleri.

3 yorum:

  1. en azindan alarm filan yapmislar. bizim ofisin orda, herkesin kullandigi patikada gunduz vakti bi kiza tecavuze yeltenince herifin biri; ofis yonetimimiz, "bir daha ordan gecmeyin" dedi. nasil pratik cozum ama? belediyeye "orayi aydinlatin, yolunu duzgun hale getirin" dilekceleri yazdik, cevap bile gelmedi. turkiye farki...

    YanıtlaSil
  2. balkon kapısını kilitli tut. hava kararınca tek başına sokağa çıkma. dadandılar resmen senin evin önüne.

    YanıtlaSil
  3. :/

    dingilizler işte!
    dikkatli ol, biber gazın var mı?

    YanıtlaSil