3 Mart 2011 Perşembe

amansız takip

çok kötü bi huyum var ve ara ara baya takıntılı olduğumu düşünüyorum. baya baya insanları "stalk" ediyorum. (baba a.ş. gibi ingilizce kelimeleri tırnak içine al.) internetin tüm nimetlerini kullanıp o napıyo bu kim bu bunun neyi falan herşeyi öğreniyorum. kendimi durduramıyorum. ama yani oturup essay falan yazmak gerekse zaman zaman ancak işe yarayabiliyo bu yetenek, onun dışında anca eski sevgilinin daha eski sevgilisi nerde staj yapmış, üniversiteden kaç ortalamayla mezun olmuş falan gibi şeyleri bulabiliyor insan. yani elimin altında bi fbi, efendime söliim bi cia bi nasa veritabanı olsa neler yapıcam ama işte gugılla bu kadar oluyo. mesela eski sevgiliyle (öf be bi hafta içinde 1 yıllık sevgili eski sevgili oluyo hemen ne acaip) oturup konuşurken bunun doğal kızıl pislik (aslında çok güzel kız tabi ki) çirkin eski sevgilisindan konuşuyoduk. kız moda okuyo falan (yaptığı elbiseleri de buldum tabi ki, hepsi çok çirkin hıh) dedi işte hiç haberleşmiyoruz onunla bilmiyorum valla naptığını (modern ilişkiler). o kadar zor tuttum ki kendimi "ha geçen yaz brooklyn'de bi evde oturup ny moda okulunda staj yaptı en yakın arkadaşıyla beraber, eylülde de okuluna dönmüş" dememek için. iyi ki tutmuşum. hahah.
yani ben, varlığımdan haberdar olup bizi beraber görmesine falan rağmen buna devamlı mesaj atıp buluşalım buluşalım diye taciz eden bi kızın sadece telefon numarasından adını soyadını okulunu adresini ve hatta yarı mısırlı olduğunu öğrenmiş insanım bence bunları yaptığımı bilse gözündeki kuul imajım yok olabilirdi. gerçi bence sabahları uyanıp ekmeğe yağ sürüp yediğimde falan zaten yokolmuştu o imaj ama olsun.

neyse internette biraz bakınırken amerika'da national stalking awareness month'mış geçen ay onu öğrendim. yani tamam çok sağlıklı bir şey olduğunu söylemiyorum ama bütün bu internette oluşturulan sosyal ağların insanın tamamen kendisini stalk ettirmek için yaratıldığını ve profillerin tamamen buna göre oluşturulduğunu kabul etmeyen de biraz saftır. insanlar hakkında ne konuşmak isterse onu koyuyorsun, seni nasıl görmek istediklerini düşünüyorsan ona göre düzenliyorsun her şeyini. yani açık açık insanlar sana baksın, takip etsin, bir şeyler söylesin istiyorsun. kendine vitrin yapıyorsun, dışardan nasıl görünmek istiyorsan cama onu koyuyorsun sonra da gelsinler, baksınlar, alsınlar, kabul etsinler, çok beğensinler, takdir etsinler, aferin desinler, ne kadar havalı biri bu desinler hasta olsunlar istiyorsun. aynen böyle düşünerek de inceden kendimi haklı çıkarıyorum bu stalk etme konusunda. neyse zaten zararlı bişey yaptığım yok, ona buna bakıyorum "kahretsin kız da çok güzelmiş", "ay bu da hamamböceği gibiymiş" falan diyorum, gereksizliğim tamamen kendime. hakkaten baya salak bi iş yapıyomuşum aslında şimdi yazınca farkettim, sanane eski sevgilinin eski sevgilisinin daha eski sevgilsinden töbe yarabbim.
ama pucca'nın gerçekte kim olduğunu bulup (yok orda burda yazanlar değil baya profesyonelim) fotoğrafını bulmuştum. fena kız değil. eheh.
(of baya salağım ben)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder