13 Ocak 2012 Cuma

allah belanı versin kariyer.net

hayır zaten üye olduğum günden beri kabus gibi çöktü üzerime. bir tane doğru dürüst iş ilanı yok, süper kullanışsız bir site, bir de üzerine her hafta "size uygun ilanlar" diye mail gönderiyorlar.
sadece 5 dakika önce gelen mailden alıntılıyorum bana uygun ilanları:

Yem satış asistanı (her akşam tavuk sote)
Sekreter (+19 tane daha bundan)
Baş sekreter (ouv atarlı)
Emekli polis memuru (müge anlı izliyorum şu anda bi saniye)
5188 Asistanı (işte bu en heyecanlısı)
Ofis içi servis ve temizlik görevlisi (yapmadım değil ha aslında)

ağlıcam yemin ederim.
SANA DİYORUM LAN, ADALETİN BU MU? mastır yapıyorum ben kariyer.net, ühühühühü

bi de rauf denktaş mı ölmüş nolmuş?

3 yorum:

  1. kariyer.net cehenneme açılan bi kapı, son çalıştığın işten yola çıkarak buna karar verdim.

    YanıtlaSil
  2. bana da "çift katlı otobüse hostes aranıyor" ilanı gelmişti seneler evvel.

    YanıtlaSil
  3. ahahahhaah ay çok güldüm. çift katlı otobüse hostes!

    YanıtlaSil