25 Ocak 2012 Çarşamba

param olsa başıma bunlar gelmezdi

bugün yine şehirdeki favori mekanım 99p store'a gittim. zaten rezil bir yer, her şey her yerde ama 0.99 pound'a deterjan ve iyi şampuan alabileceğiniz tek yer. neyse dolanıyorum içerde, iki teyze bi ben aynı rafa bakıyoruz. önce teyzelerden biri beni baya hödük gibi dirsekledi raftan bişey alırken. durdum. sonra ben kolumu uzattım hafifçe aşağı raftan bişey alayım diye, o sırada aynı teyzenin koluna dokunmuş bulundum yanlışlıkla. yemin ederim dokundum ama yani, sadece temas. kadın sıçradı yerinden. baya sıçradı, sonra gözlerini dikti bana. ben de bi yandan töbe diyip bi yandan yaşlı diye sorry dedim. "you're not sorry at all!" diye cevap vermez mi. aboov. "vatdıfak is wrong with you" dedim kadına elimde şampuan. kafasını çevirdi yanındaki kadını da çekiştirerek panik halinde uzaklaştı benden. dedim ya yüzümde bişey var ya kadın düz deli. üç dakika sonra maalesef aynı koridorda tekrar karşılaştık bana bakıp yanındaki kadına lütfen beni burdan götür dedi. artık onu da duyunca sinirlerim bozuldu, o sırada başka dükkanda olan sara'yı aradım dedim gel ya vebaya yakalandım burnum düşüyo ya da burda kaçık var.
yüzümün normal olduğuna kanaat getirdik, o sırada yine 0.99 pound'a yarım kilo yeşil zeytin sattıklarını farkettim dikkatim dağıldı.
bugünüm de böyle geçti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder