4 Ocak 2012 Çarşamba

back to the fuckery

krismıs tatilimi duvarlara konuşarak ve grey's anatomy izleyerek geçirdikten sonra büyük sınava 10 gün kaldığını farkettim. farkedip strese girip bi 5 günü daha mutsuz olup daha çok grey's anatomy izleyip patates püresi yiyerek geçirdim. bugün sadece 5 günüm kaldığını farkettim, tam biraz çalışayım bari demişken nato sara'nın biraz önce kampüse döndüğünü öğrendim, bize geldi çay içtik ve komik krismıs anılarını anlattı. önce "vay be ne eğlenmişsin ben kendi kendime konuşmaya başlamıştım" dedim ki o da bana bütün bu eğlence/yemek/aile üçlüsünden sonra bütün sınav/essay şeysini üzerinden atmak için günde bi paket sigara içtiğini anlattı. iyi dedim bi ben değilim "mutsuz ol-çalışma-gelecek hakkında panikle-işe yaramaz hisset" kısır döngüsünün tek kurbanı. kuzeninin krismıs gecesi of çok yedim galiba karnım ağrıyo dedikten yarım saat sonra doğum yapmasına falan güldükten sonra giderken "yarın sabah 8.45te kütüphanenin önünde" diye emretmesiyle kendime geldim. sınava 5 gün kala kendimi nato sara'nın ellerine teslim edeceğim. işe yaramasını umuyorum.

sonra bunu buldum internette. eheh yea evet bu doğru bence de evet diye düşünürken hayatta bu şekilde olup tanıdığım 3-5 kişinin gerizekalı, kuş beyinli ve sümsük olduklarını hatırladım. ne bok yiyeceğini bilmemekle hangi boku yemek istediğini bilip nası yapacağını bilmeyen insanların arasında fark var.

o yüzden bununla bitirmek istiyorum. tenk yu.

2 yorum:

  1. ssat 1, yat bence, kalk borusu çok erkenmiş :U

    YanıtlaSil
  2. ilk görseli çok biyendim, kesinlikle doğru :) ben de küçükken ağaçları sadece öyle çizebiliyordum, ühü.

    YanıtlaSil